نصب فنس در زمستان

برای نصب فنس منتظر بهار نباشید

نصب فنس در زمستان

اگر ساکن مناطق شمالی ایران هستیدهستید، فصل زمستان زمانی از سال است که بیشتر فعالیت‌های خانه و حیاط در فضای باز متوقف می‌شود، درست قبل از اینکه همه چیز دوباره در بهار به زمینی پر از جنب و جوش تبدیل شود. اما فقط به این دلیل که درختان شما در زمستان خواب می‌رود، به این معنی نیست که مورد پروژه‌های فضای باز نیز باید این کار را انجام دهند. اگر به این فکر کرده اید که توری حصاری (یا هر نوع فنس دیگری) به صورت حرفه ای نصب شود، زمستان زمان بسیار خوبی برای انجام آن به دلایل مختلف است.

آسیب کمتر به درختان در زمستان

از آنجایی که حیاط شما و بیشتر فضای سبز موجود در آن در طول ماه‌های پاییز/زمستان در شمال کشور به خواب می‌رود، به کاهش آسیب‌های احتمالی افزایش فعالیت و ترافیک در زمین شما در هنگام نصب فنس کمک می‌کند. احتمال آسیب به حیاط، درختان، درختچه ها و گیاهان در طول دوره خواب کاهش می یابد. علاوه بر این، به دلیل آب و هوای نسبتاً معتدل زمستانی ایران (مخصوصاً اخیرا)، زمین هرگز فرصت زیادی برای یخ زدن ندارد، مانند آنچه در شمال انجام می‌شود، که حفاری زمین را آسان‌تر می‌کند و هنگام نصب، کار با خاک را آسان‌تر می‌کند.

نصب سریع نسبت به تابستان و بهار

از آنجایی که متخصصان حصار در فنس گستر تلاش می کنند تا بر اساس برنامه خود عمل کنند و در عین حال آسیب را برای شما و زمین شما به حداقل برسانند، انجام این کار با نصب حصار در طول زمستان آسان تر است. از آنجایی که یخبندان زمستان مدت زمانی را که شما و خانواده تان برای استراحت و سرگرمی در خارج از منزل می گذرانید کاهش می دهد، لازم نیست نگران زمان با کیفیتی باشید که در صورت نصب فنس خود در فضای باز از دست می دهید.در زمستان زمین شما به محض رسیدن بهار کامل و آماده کار است، زمانی که خدمات ما تقاضای بیشتری دارد.

زمان

فنس پرسی

زمان ! ما درک می کنیم که وقت شما و خانواده تان ارزشمند است. نصب فنس در طول زمستان به این معنی است که می‌توانید از شلوغی بهار و تابستان که خدمات ما تقاضای بیشتری دارد اجتناب کنید و از برنامه نصب انعطاف‌پذیرتری لذت ببرید. به این ترتیب، با اجتناب از هرگونه تضاد احتمالی زمان‌بندی نصب، می‌توانید در اسرع وقت از تمام مزایای حصار خود لذت ببرید.

همین امروز فنس گستر تماس بگیرید و به هزاران مشتری راضی بپیوندید که فنس گستر را برای پروژه های سفارشی خرید فنس و نصب خود انتخاب کرده اند.برای خرید فنس شما میتوانید به صفحه اصلی و به بخش خرید توری حصاری مراجعه کرده یا برای دریافت تخفیفات به اینستاگرام ما سر بزنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عکس توری حصاری
به فنس گستر خوش اومدید

برای مشاوره ی رایگان قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.