سیم خاردار

کاربرد انواع سیم خاردار

کاربرد انواع سیم خاردار که همه باید از آن آگاه باشند

سیم خاردار
کاربرد انواع سیم خاردار

مجرمان، خرابکاران، حیوانات و بازدیدکنندگان ناخوانده می توانند در هر زمان به ملک شما نفوذ کنند. بنابراین، شما باید یک قدم جلوتر عمل کنید و یک مانع در اطراف ساختمان خود نصب کنید. حصار کشی یکی از روش های موثر و رایج برای محافظت از اماکن یا اموال شما در برابر دسترسی غیرمجاز به افراد یا حیوانات است. در صورت نبود یک مرزبندی مشخص در ملک شما، حوادثی مانند نقاشی دیواری روی دیوارهای ملک شما، شکسته شدن پنجره ها، زیر پا گذاشتن باغ زیبای شما توسط بچه ها و غیره، مسلماً به یک چیز عادی تبدیل می شوند. علاوه بر این، افراد باهوش نیز ممکن است ملکی را بدون حصار به عنوان ملک خود ادعا کنند، و پس از آن، احتمالاً خود را در دام بی امان دادرسی گرفتار خواهید کرد.

حصار کشی با سیم خاردار

سیم خاردار با داشتن خارهای فلزی تیز که بر روی آن مشخص است، برای ساخت فنس کشی های به صرفه استفاده می شود. سیم خاردار معمولاً شامل دو رشته است که توسط یک پوشش روی پوشانده شده است. هر دو رشته به هم می‌پیچند و خارها – برآمدگی‌های فلزی تیز، در بین فضاها اضافه می‌شوند تا آن را به نوعی سیم تبدیل کنند که پرش از روی آن بسیار سخت است. می توان آن را در بالای نرده ها قرار داد یا به عنوان یک مانع خوب روی زمین قرار داد. پیش از این برای حصار از فنس های چوبی یا سنگی استفاده می شد. اما، از آنجایی که آنها گران بودند، یک گزینه اقتصادی تر اختراع شد – حصار سیم خاردار، که به دلیل کارایی، در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن خیلی زود محبوبیت پیدا کرد. سیم خاردار بیشتر در زندان ها، بزرگراه ها، حاشیه ها یا زمین های چمن، اردوگاه های نظامی و زمین های حریم خصوصی دیده می شود. عبارتی که معمولاً برای توصیف سیم خاردار استفاده می شود “طناب شیطان” است. سیم خاردار می تواند با انواع پیچش متفاوت باشد. این سیم عمدتاً با استفاده از دستگاه سیم پیچ و فولادی که محتوای کربن پایینی دارد ایجاد می شود. دو نوع سیم خاردار خطی رایج وجود دارد که عبارتند از:

سیم خاردار خطی تبری: معمولاً در نرده های امنیتی استفاده می شود، این نوع سیم خاردار دارای لبه های تیز است. مواد مورد استفاده برای ساخت آن می تواند فولاد ضد زنگ، فولاد گالوانیزه، فولاد کم کربن یا آهن با روکش باشد. خارها در این نوع سیم ها حدود 10 سانتی متر از هم فاصله دارند. این نوع سیم های خاردار عمدتاً در میادین نظامی، ساختمان های دولتی، تأسیسات امنیت ملی و بازداشتگاه ها استفاده می شود.

سیم خاردار خطی سوزنی دولا: این نوع سیم خاردار با چرخاندن سیم به دور خود در فواصل یکسان ایجاد می شود. سازندگان مختلف از الگوهای پیچشی متفاوتی در این نوع سیم خاردار استفاده می کنند که به سیم خاردار معکوس نیز معروف است. خارها در اینجا حدود 3 تا 6 اینچ از هم فاصله دارند و سیم پیچ های زیادی را نیز در بر می گیرد. سیم خاردار دو تاب عمدتاً برای دامپروری، حفاظت از جنگل ها، بزرگراه ها، صنایع و کشاورزی استفاده می شود.

بنابراین، برای جلوگیری از این عوارض، باید به فکر حصار کشی ملک یا منطقه خود باشید. شما می‌توانید از بین رنگ‌ها، انواع، اندازه‌ها، طرح‌بندی‌ها و طرح‌های مختلف بر اساس نیاز و انتخاب خود انتخاب کنید.

پنج کاربرد برتر حصارکشی با سیم خاردار

در اینجا پنج کاربرد اصلی سیم خاردار وجود دارد که ارزش آنها را برای ملک شما ثابت می کند.حصار سیم خاردار شامل لبه‌های تیغی است که به محصور کردن زندانیان در زندان کمک می‌کند و در نتیجه از فرار آنها جلوگیری می‌کند. اگر قصد انجام این کار را داشته باشند، ممکن است به شدت زخمی شوند و خونریزی فراوانی داشته باشند و در موارد خاص ممکن است منجر به مرگ فرد شود. بنابراین، یکی از مهم ترین دلایلی که ما از حصار سیم خاردار استفاده می کنیم، مهار است.

حصار کشی مزارع: سیم خاردار همچنین در حصارکشی مزارع و زمین های کشاورزی برای جلوگیری از آسیب به محصولات توسط حیوانات یا مردم استفاده می شود. حتی زمانی که مزرعه حضور ندارید، زمانی که با سیم خاردار حصار شده باشد، محصول شما ایمن باقی می ماند

تقسیم بندی: یکی از مواردی که در مورد سیم خاردار باید به آن توجه کرد این است که روش خوبی برای تفکیک یک ملک از دیگری و در نتیجه دور نگه داشتن آنها از اختلافات ملکی است. وقتی زمین با حصارهای خاردار مشخص می شود، هیچ کس نمی تواند جرأت کند ادعا کند که زمین به آنها تعلق دارد. بنابراین، حصار سیم خاردار از تصرف غیرمجاز سرزمین ها و گسترش غیرقانونی سرزمینی جلوگیری می کند.

حفاظت: حصارهای سیم خاردار را می توان در مناطق وسیع تری مانند ساختمان های مسکونی، مجتمع ها یا مزارع کشاورزی وسیع به کار برد. از زمین در برابر تجاوزات خرابکاران و حیواناتی که ممکن است ملک را از بین ببرند محافظت می کند. بنابراین، آنها به شما کمک می کنند تا از ضرر و زیان اموال نجات پیدا کنید.

ارتش: حصارهای سیم خاردار یک منظره رایج در کمپ های نظامی و مناطق کانتونی است. همچنین در زمین های آموزشی ارتش استفاده می شود. این کار برای جلوگیری از ورود غیرقانونی به مناطق حساس و مرزها انجام می شود. برای خرید انواع توری و سیم خاردار و انواع محصولات میتوانید به وبسایت ما مراجعه کرده یا با اینستاگرام فنس گستر مراجعه فرمایید.

سیم با کشش بالا یا کم کربن گزینه های ایده آلی برای سیم خاردار برای حصار می باشد. با این حال، سیمی که انتخاب می کنید باید دارای روکش روی باشد تا از فولاد در برابر خوردگی و زنگ زدگی اولیه محافظت کند

هر کلاف سیم خاردار 15 کیلوگرمی 130 متر طول دارد

قیمت هر کیلو سیم خاردار خطی از نوع سوزنی 25000 هزار تومان به ازای هر کیلو می باشد.

شما میتوانید برای خرید از فنس گستر همه روزه با شماره های 0215549500 و 02136902720 تماس بگیرید

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عکس توری حصاری
به فنس گستر خوش اومدید

برای مشاوره ی رایگان قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.