کارگاه تولید سیم خاردار کربن

سیم خاردار اسرائیلی چیست؟

سیم خاردار

سیم خاردار اسرائیلی همان سیم خاردار حلقوی تبری یا تیغی است و به دلیل استفاده زیاد آن در کشور اسرائیل این نام را به خود گرفته است.

یکی از محصولات مفتولی صنایع مفتولی فنس گستر سیم خاردار می باشد که به همراه فنس و پایه فنس در پروژه فنس کشی، برای اتمام کار از آن استفاده می شود.

در این مطلب می خواهیم انواع این محصول را توضیح دهیم.همانطور که میدانید انواع سیم خاردار را میتوان به سیم خاردار خطی و سیم خاردار حلقوی تقسیم‌بندی کرد.

در این قسمت دوباره سیم خاردار حلقوی، خود به دو نوع سیم خاردار حلقوی سوزنی و سیم خاردار حلقوی تبری یا تیغی تقسیم‌بندی می‌شوند. این نوع سیم خاردار همان سیم خاردار حلقوی تبری یا تیغی است و به دلیل استفاده زیاد آن در کشور اسرائیل این نام را به خود گرفته است.

نمونه نصب شده سیم خاردار اسراییلی

برای تهیه این نوع سیم خاردار از مفتولی به قطر سه میلیمتر استفاده می شود، همین امر سبب مقاومت بالای آن در مقابل بریده شدن به وسیله سیم چین شده است. ورقی که روی آن استفاده می‌شود از نوع ورق گالوانیزه گرم میباشد که مقاومت آن را در برابر زنگ زدگی و خوردگی در شرایط مختلف آب و هوایی بالا میبرد.

فاصله بین تیغ های این سیم خاردار، روی مفتول فولادی یا به اصطلاح فول کربن که به صورت که به صورت منظم نورد شده ده سانت میباشد و با استفاده از بست های فلزی به شکل حلقه های دایره ای که به یکدیگر متصل هستند، در می آیند.

این نوع سیم خاردار را با تیغ های متفاوت تولید می کنند که تیغ های کوچکتر مورد توجه خریداران نمیباشد و تیغ های بزرگتر از کارایی بیشتری برخوردار هستند و در مناطقی که امنیت، اهمیت ویژه ای دارد از آنها استفاده میشود.

انواع سیم خاردار اسرائیلی

این محصول به دو نوع سیم خاردار خطی اسرائیلی و سیم خاردار حلقوی  تقسیم بندی میشوند که در ادامه به تعریف هریک از این موارد می پردازیم.

سیم خاردار حلقوی

نوع حلقوی در دو نوع عرض 60 و عرض 90 در صنایع مفتولی فنس گستر قابل تولید میباشد که نوع پر فروش آن عرض 60 است. سیم خاردار های حلقوی برای مکان هایی که نیاز به محافظت بیشتر دارند استفاده شده که به همین علت نیز به آن سیم خاردار اسرائیلی گفته میشود.

سیم خاردار خطی سوزنی اسرائیلی

این نوع سیم خاردار مانند سیم خاردار حلقوی تیغی تولید می‌شود و تفاوت آن در این است که در این نوع سیم خاردار از بست های فلزی استفاده نمی شود و همین امر سبب شده که کار با این نوع سیم خاردار سخت باشد و برای نصب آن به مهارت و ابزار خاص احتیاج است.

fencegostar.com

آموزش نصب سیم خاردار اسرائیلی

برای نصب هر نوع سیم خاردار باید ابتدا نکات ایمنی را رعایت کنید بعد با استفاده از تجهیزات ایمنی قسمت هایی که میخواهید سیم خاردار را نصب کنید، مشخص و علامت گذاری کنید. برای نصب سیم خاردار حتماً  بست محکمی تهیه کنید. بعد از اجرای تمام نکاتی که گفته شد از انتهای نصب فنس  شروع کنید و تا ارتفاع مشخص آن را نصب کنید

مزایای استفاده از سیم خاردار اسرائیلی

حفظ امنیت، حمل و نقل آسان، نصب سریع و آسان، قیمت مناسب، مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی ،از مزایای استفاده از سیم خاردار اسرائیلی میباشد.

خرید انواع سیم خاردار

برای خرید انواع سیم خاردار خطی | تبری | اسراییلی | حلقوی و همچنین استعلام قیمت فنس پرسی میتوانید همه روزه به بخش فروشگاه ما مراجعه کرده یا با کارشناسان فنس گستر تماس بگیرید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عکس توری حصاری
به فنس گستر خوش اومدید

برای مشاوره ی رایگان قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.