کارشناس فروش 1

ارتفاع فنس باغی

ارتفاع فنس باغی چقدره؟ | آموزش فنس کشی و سایر مشخصات

ارتفاع استاندارد فنس باغی چقدره؟همانطور که همه روزه در مکان‌های مختلف به خصوص اطراف زمین و باغ مشاهده می‌کنیم، از فنس برای پوشاندن ملک استفاده می‌شود. نصب فنس جهت تعیین مرز هر ملک یا خصوصی کردن یک منطقه به کار می‌رود. در نتیجه از ورود غریبه‌ها یا حیوانات به منطقه جلوگیری می‌شود. فنس کشی دور باغ و زمین مزایای زیادی دارد و برای دریافت بهترین نتیجه، باید آن را اصولی نصب کنید.

ارتفاع فنس استاندارد چنده؟
آموزش نصب توری فنس

برای نصب توری فنس که با استفاده از مفتول گالوانیزه ساخه شده باید به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه به آن میپردازیم.

محاسبه ی دقیق متراژ

برای نصب توری فنس در ابتدا باید مشخصات دقیق زمین خود را داشته باشیم. برای محاسبه ی متراژ دقیق زمین می بایست در ابتدا طول و عرض زمین را محاسبه کرده و ضربدر دو کنیم برای مثال زمینی که عرض آن 20 متر و طول آن 30 متر باشد 100 متر طول متراژ فنس کشی آن میباشد.

محاسبه متراژ زمین

fencegostar.com

ارتفاع فنس باغی ؟

ارتفاع استاندارد فنس به عواملی همچون نوع کاربری شما بستگی دارد. آیا زمین شما در مکان شلوغی قرار دارد؟ آیا برای جلوگیری از دسترسی دام و حیوانات اقدام به نصب فنس کرده اید یا برای محافظت زمین از ورود انسان ؟بعد از از این که هدف خود را از نصب فنس مشخص کردید انتخاب فنس استاندارد برای زمین شما بسیار آسان تر خواهد شد.

تنها نکته ای که در انتخاب ارتفاع فنس باید توجه کرد این است که ارتفاع فنس شما هر مقداری که باشد باید ارتفاع پایه ها 40 سانت برای فندانسیون بندی پایه ها بیشتر باشد و اگر می‌خواهید به فنس سیم خاردار هم بچسبانید، باید نیم متر کنار بگذارید و از ارتفاع اصلی کم کنید. یعنی اگر مکان شما سه متر ارتفاع دارد، یک فنس دو و نیم متری و به نیم متر سیم خاردار احتیاج است. در نهایت بسته به نیاز خود می‌توانید سیم خاردار را در دو ردیف یا یک خط بکشید. در ضمن، سیم خاردار می‌تواند دو طرفه یا حتی یک طرفه باشد

خرید فنس، سیم خاردار وتوری حصاری

اینکه چه نوع لوله و چه نوع توری حصاری را برای فنس کشی دور باغ یا زمین خود انتخاب می‌کنید، کاملا به هدف حصارکشی و سلیقه شما بستگی دارد. اگر به دنبال استحکام قوی و بالا هستید، باید از پایه‌هایی با قطر زیاد استفاده کنید. برای این کار لوله های فلزی گالوانیزه و داربستی به کار می‌روند و کیفیت بالایی دارند. توری حصاری نیز در انواع مختلفی ساخته می‌شود و شما با توجه به نیاز خود توری بخرید. توری‌های ظریف، برای حصارکشی زمین‌هایی که محصولات کشاورزی دارند و حیوانات کوچک را جذب می‌کنند، ایده‌آل به شمار می‌روند.

توری حصاری با بافت بزرگ‌‌تر برای مصارف دیگر نیز استفاده می‌شود. در نظر داشته باشید که این توری‌ها در ضخامت‌های مختلفی وجود دارند و هر چه استحکام فنس برای شما مهم‌تر باشد، باید از توری با ضخامت بیشتری برای حصارکشی دور زمین استفاده کنید. نکته مهم در خرید توری توجه به شرایط آب و هوایی منطقه است. اگر در یک مکان مرطوب زندگی می‌کنید، باید توری گالوانیزه گرم بخرید تا فنس شما به مرور زمان خراب و پوسیده نشود. با مشاهده ویدئو نحوه تولید فنس، به درک بهتری از تولید این محصول دست خواهید یافت.

درب باغی
تعیین محل پایه فنس

بهترین پایه فنس، تقریبا 2.5 تا 3 متر است. اما اگر استحکام بیشتری می‌خواهید و هزینه بالا هم برایتان اهمیتی ندارد، بهتر است که فاصله دو متری را برای لوله در نظر بگیرید. محل کاشت را با گچ، خاک رس یا سنگ تعیین کنید.

پس از تعیین محل کاشت پایه، چاله حفر کنید.

سیمان ریزی

در این مرحله پایه‌ها با بتن در زمین گذاشته می‌شوند و مهمترین مرحله نصب فنس توری به حساب می‌آید. به طور کلی برای ساخت هر بتن ابتدا ذرات ریز مانند ماسه را در میکسر ریخته و سپس به مقدار کافی آب، سیمان یا ملات در میکسر ترکیب کنید. سپس میکسر، مواد بتن را به مدت پنج دقیقه با هم مخلوط می‌کند.

برای بتن با حجم کم از میکسر ۱۲۰ لیتری و برای بتن با حجم بالا از میکسر ۲۵۰ لیتری استفاده کنید. پس از آماده شدن بتن، پایه را در داخل چاه قرار دهید. سپس بتن را دور آن بریزید و برای تراز کردن پایه از یک طناب استفاده کنید. در این صورت طناب به همه پایه‌ها بسته می‌شود تا همه آنها در یک عمق یکسان قرار بگیرند. برای جلوگیری از کج شدن پی، ابتدا محیط پی را قبل از بتن‌ریزی با قلوه سنگ نگه دارید و پس از مطمئن شدن از صاف بودن پایه بتنی، آن را داخل چاله قرار دهید

ارتفاع فنس باغی

fencegostar.com

 نصب توری حصاری

آخرین مرحله نصب فنس، اجرای توری حصاری است. در اینجا نکاتی وجود دارند که به شما در شروع کار کمک می‌کنند. اول اینکه دانستن این نکته ضروری است که قبل از نصب توری باید چند روز یا حداکثر یک هفته صبر کنید تا بتن کاملا خشک شود و فونداسیون مستحکم شود. سپس توری حصاری را روی زمین پهن کنید. اگر توری‌ها یک تکه نبودند، حتما قبل از اتصال آن‌ها را با سیم به قسمت پایین وصل کنید. اگر می‌خواهید سیم خاردار هم داشته باشید، حتما روی زمین سیم‌ها را به توری حصاری وصل کنید.

بعد از تمام این نکات، ابتدای توری را به پایه‌ی اول وصل کنید. برای اتصال توری به پایه نیاز به سیم دارید و برای هر پایه حداقل از پنج سیم استفاده کنید تا توری را کاملا به پایه محکم کنید. سپس به سراغ آخرین پایه بروید و توری را کاملا بکشید و سیم را مانند پایه اول وصل کنید. حالا کار برای شما ساده می‌شود، کافیست بقیه پایه را به کمک سیم به توری بچسبانید. در نهایت، برای اطمینان از استحکام پایه‌ها، بادبندها را در فواصل زمانی معین نصب کنید.

پایه فنس با سیم خاردار
مزایای فنس
  • ماندگاری بالا
  • سرعت بالای نصب
  • کاهش هزینه ها
  • امکان جابجایی و نگهداری
  • ایجاد امنیت
قیمت فنس کشی دور باغ و زمین

امروزه فنس کشی بسیار گسترش یافته و در مکان‌های مختلفی می‌توانید از آن استفاده کنید. قیمت فنس کشی به جنس متریال و مساحت مکان بستگی دارد. همچنین شما باید از انواع لوله استفاده کنید و پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه و لیست قیمت انواع فنس و دیگر تجهیزات فولادی، با فنس گستر در ارتباط باشید. ما شرایطی را فراهم کرده‌ایم که شما بهترین کیفیت را با مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت تهیه کنید. جهت اطلاع از قیمت‌ها به سایت ما سر بزنید یا با شماره 02155449500 تماس بگیرید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عکس توری حصاری
به فنس گستر خوش اومدید

برای مشاوره ی رایگان قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.